21-04-10

TIJD VOOR ACTIE!

11:19 Gepost door Bert Deckers in Actualiteit | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

13-04-10

De media liegen er weer op los...

De moord op Eugene Terre'blanche is nog niet goed verwerkt of de lastercampagne is al begonnen. De laastste berichtgeving luidt nu dat de leider van de AWB (Afrikaner Weerstands Beweging) zijn twee moordenaars heeft willen verkrachten. De advocaat van één van de twee criminelen stuurde dit verhaal plots de wereld in.

Opmerkelijk natuurlijk omdat de twee moordenaars zelf in eerste instantie verklaarden dat de moord om een geschil over achterstallige lonen zou gaan. 300 Afrikaanse Rand om precies te zijn. Het fabeltje van de advocaat werd al snel ovegenomen door de internationale media en de 'randmedia' zoals het ons welbekende AFF-blogje. Zij pakken daar vandaag mee uit.

Even snel als het fabeltje de wereld rond ging, even snel werden deze beweringen door de Afrikaanse gerechtelijke onderzoekers tegengesproken. Gisteren al. Dat AFF daar vandaag toch nog mee uitpakt verbaast me trouwens niet. Het zwartmaken van 'extreem-rechtse' figuren gaat zelfs na hun overlijden lustig voort. Zo kennen we de mensen van het AFF en consoorten wel.

Het is geen nieuw gegeven dat men de seksuele aard van overleden 'racisten' bovenhaalt. Denken we aan Pim Fortuyn die er overigens zelf voor uitkwam, maar denken we evenzeer aan Jörg Haider en zelfs aan Adolf Hitler. Al deze mensen werden afgeschilderd als homo's of op zijn minst seksueel geperveteerden. En waarom speelt de seksuele geaardheid ineens wél een rol bij onze linkse broeders? Niet omdat ze tegen homo's zijn natuurlijk, maar wél omdat ze ervan uitgaan dat de extreem-rechtse beweging anders zouden gaan denken over hun 'voorbeelden' dan voordien het geval was. Men probeert dus verdeeldheid te zaaien in het extreem-rechtse kamp. (wat zelden gelukt is overigens)

Buiten het zaaien van verdeeldheid wil de linkse kerk duidelijk de ogen afwenden van de kern van de boodschap die uitging van voornoemde figuren. Elkeen van van deze mensen had zijn specifieke boodschap. Door hen af te schilderen als geperverteerde, liefst homofiele en misschien wel pedofiele racisten met een zieke geest lijkt het wel of de boodschap van alle vier dezelfde was. Ze waren tegen vreemdelingen en wilden het blanke ras laten primeren boven alle andere rassen (zo wordt het toch telkens voorgesteld). Verder geen inhoud. En gesteund door de media en bepaalde lobbygroepen wordt deze manier van verplicht hokjesdenken onder de bevolking kracht bijgezet.

Ik wens de media veel succes met het verspreiden van hun leugens en fabeltjes, maar ik vrees dat dat geen effect zal hebben bij de blanke bevolking in Zuid-Afrika. Die is het namelijk beu dat bijna dagelijks één van 'hen' wordat afgeslacht met knuppels en machetes. Dat het ANC heeft aangekondigd de gerechtskosten te zullen betalen van de twee moordenaars van Terre'blanche zal niet echt positief bijdragen aan de gevoelens van de Boeren...

12:39 Gepost door Bert Deckers in Actualiteit | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

08-04-10

Ons vir jou, Suid-Afrika!

Naar aanleiding van de laffe moord op Eugène Terre'Blanche plaats ik hier een opiniestuk dat verscheen op de webstek van de Volkskrant in Zuid-Afrika.

Rust in vrede Eugène! Ons vir jou, Suid-Afrika!


Aanhitsing tot moord

2010-04-06 - Jaap Steyn

Strydliedere met die woorde “Skiet die Boere” is vir my en baie ander mense meer as haatspraak – dis roekelose aanhitsing tot groepsmoord.

Dit het die rassespanning help veroorsaak wat ná die moord op Eugene Terre’Blanche die land tot naby die afgrond bring.

Die talle oproepe om kalmte is vanpas, maar dit is baie goed dat Solidariteit en AfriForum die Verenigde Nasies se Genocide Watch gaan vra om die situasie in die land te monitor.

Die probleem is veel groter as hierdie besondere moord, wat soveel aandag trek omdat die slagoffer bekend was.

Dit was die 3 368ste plaasmoord op boere of werkers sedert 1994.

Dat dit “gewone” of “normale” misdade is, glo ál minder mense.

Waarom gaan plaasaanvalle gepaard met soveel wreedaardigheid, marteling en vernedering?

Hoekom sou jy iemand met ’n strykyster brand, of kookwater in sy ore gooi, as jy net iets wil steel?

Die slagkreet “Skiet die Boere!” help skep ’n klimaat van minagting vir ander se menswaardigheid en lewe.

Dat die frase boonop nie net in een strydlied voorkom nie, maar in talle ander, vererger die saak.

Die ANC sê ons moet die historiese konteks in ag neem en die frase beskou as deel van die ANC se kulturele erfenis.

Maar dieselfde erfenis sluit ook die Vryheidsmanifes en die oproep vir ’n nasionalisering van myne in.

Vandag is daardie deel van die erfenis volgens Julius Malema ook hedendaagse beleid.

Terselfdertyd heg die ANC skynbaar geen waarde aan ander groepe se kulturele erfenis wanneer hy plekname soos Bloemfontein en Pretoria wil verander nie.

Deel van die historiese konteks is die simboliek van plaasmoorde.

Dit gaan oor grond, en oor “die Boere”.

Boere het ’n kardinale rol gespeel in die geskiedenis en identiteitsvorming van die Afrikaners.

Ook in die buiteland is “die Boere” geëer as ’n volk wat ’n dapper stryd vir sy vryheid gestry het.

Ons moet die situasie ook binne ’n ander historiese konteks bekyk, een wat as waarskuwing dien.

Die Nederlandse historikus-joernalis Geert Mak het in sy werk In Europa. Reizen door de twintigste eeuw die gebeurtenisse in Nazi-Duitsland toegeskryf aan ’n diepgaande kollektiewe morele ontsporing.

Mak suggereer dat ’n massale vervolging van minderhede enige tyd in enige land kan plaasvind.

Die huidige tegnieke, burokrasieë, repressie- en manipulasie-instrumente maak dit moontlik.

Dis ’n sombere siening, maar baie realisties.

Dis ’n waarskuwing aan minderheidsgroepe om nooit te gerus te wees nie – veral in tye wanneer politieke en ekonomiese onstabiliteit ontstaan, en die klimaat gunstig is vir die soeke na sondebokke.

In ons land loop baie dinge verkeerd. Sondebokke is al gevind.

Daar was reeds xenofobiese aanvalle van swart gemeenskappe op ander swart gemeenskappe.

En wat morele ontsporing betref, dit vind ’n mens op groot skaal in die “stilswygende korrupsie” in baie Afrika-lande, waarop die Wêreldbank onlangs gewys het.

Die verslag lui ook dat, wanneer ’n land soos Suid-Afrika etnies divers is, korrupsie noodwendige lei tot wantroue tussen etniese groepe.

Hoeveel tientalle of honderde male moet ’n oproep om mense van ’n spesifieke groep te skiet, herhaal word om ’n uitwerking te hê?

’n Dringende vraag is of ons genoeg aan selfverdediging dink en doen. Dit verdien aandag weens die wrede en wydverspreide geweldsmisdaad, tekens dat die regering nie sy werk doen nie en neutraal of vyandig teenoor Afrikaner-belange staan. Dit gaan om gedissiplineerde selfverdediging binne die perke van die reg, en in konsultasie met die owerheid.

Ander gemeenskappe het so iets. Die Moslem-beskermingsbeweging Pagad het aanvanklik saamgewerk met die polisie; in die Bo-Kaap het van die imams los van Pagad ’n wetsgehoorsame buurtwag wat steeds aktief is. Daar is swart vigilantebewegings en -howe. Die privateveiligheidsektor se legio bedrywe speel ’n rol in sekere stede.

Onder Vrystaatse boere bestaan ’n inligtingstelsel wat al verskeie plaasmoorde voorkom het.

Iets word dus wel gedoen, maar vermoedelik gebeur dit nie wyd, professioneel en afskrikkend genoeg nie.

Mense mag besluit om gemeenskapsveiligheid te ignoreer, maar die brutale geweldenaars gaan nie ’n sagte teiken ignoreer nie.

Jaap Steyn is ’n onafhanklike kommentator.
- Volksblad

11:55 Gepost door Bert Deckers in Actualiteit | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |